Deletedmom137 canım ben de tüm kıyafetleri internetten aldım , biraz eksiğim var onları da yavaş yavaş tamamlarım . ay ay çıtçıtlı body aldım ( yaz bebeği olacak en çok bunu aldım ) , aynı şekilde uzun patikli - patiksiz tulum aldım , alt-üst aldım bi kaç tane . ben hepsini h&m,zara, polo,carter’s tan aldım ve hepsi de çok güzel tavsiye ederim