Hapyfamily Kızlar eşimle yazıyoruz size 🤣 iki iaim arasında kaldık sizinde fikrinizi merak ediyoruz DİDE : göz bebeği demek SİNE : kalp göğüs ve can yürek anlamında szce hangisiii
Seymabebgm Hapyfamily herkesin kendi fikri tabi soefugunuz icin fikrimi soylicem ben pek begenemdm ikisinide anlam olarak guzel ama kulaga hos gelmiyo
Evita Hapyfamily bana biraz zor geldi her 2 isim de. Yarım kalmış gibi. tabi sizin zevkiniz. İlla biri olacaksa dide daha iyi.
Emineavar Hapyfamily Didem ya da Sinem olsa anladık da böyle bir tuhaf geldi anlamı olsa da bu şekilde anlamsız Kelime gibi geliyor tek başına birşey ifade etmeyen tabiki sizin tercihiniz
Glzvy Ya kadın size bu isimler nasıl sizce diye sormamış ki. hangisi daha güzel diye sormuş. Belliki araştırıp bu iki isim arasında kalmışlar ve bu isimler içine sinmiş. Bu arada cidden dide çok güzel çok naif bir isim kızım olursa düşünebilirim o derece.