Keles_42 18-19. Haftalarda bende de çok oluyodu. Bazen üşütme ya da yorulma neden olabiliyo.. ayaklarınıza sıcak su koyabilirsiniz. Ve tabi dinlenin eğilip kalkmayın geçiyorsa sorun yoktur. Ben böyle tedirgin olup doktora çok gitmişliğim ve tahlil yaptırmışlığım var hiçbirinde de bişey çıkmıyordu sonra dinlenme ve sıcakla geçiyordu. Şimdi 34. Haftadayım yine yorulduğumda kasığımda ağrı oluyo dinlenince geçiyo