Dilekklc27 Mom46 hmm ishal erken dogum belirtileri derler ama yinede doktorun bilir kontrole cok var mı
Mom46 Dilekklc27 kontrole 2 gün sonra gidicem ama bu ishal 1 haftadır böyle devam ediyor şimdi Allah korusun bir sorun olsa belirti vermez miydi
Hasibeee Dilekklc27 canım ilk gebeliğimde aynı senin anlattığın gibiydim afedersin tuvalet ihtiyacım geldiği an yarım çay bardağı zeytinyağına limon sıkıp içer tuvalete öyle girerdim. Ancak böyle yapabiliyordum bi dene istersen. Çok zor bir durum Allah yardımcın olsun canım.
Dilekklc27 Hasibeee cok sagol cnm başka Bi doktora danıştık ilacı içtim ve cok şükür şimdilik iyiyim Bi daha olmaz umarım olursa bu sekil denerim
Rabia95 Dilekklc27 zeytinyağı içebilirsin sabah aç karna bi saatte ertesinde bişey yemeden. Bize Balıkesir’den dayım gönderiyor hakiki tadı çok lezzetli dayım öyle yapıyor hep. Bide incir yiyip üstüne su içersen direk çıkarsın ama inciri nerden bulcan bilmiyorum taze olması lazım .
Selimem Dilekklc27 kivi bol ye İnan ishal yapıyor bir de iki üç kaşık pekmez iç ardından su iç o. Da ishal yapıyor
acelyaorg Dilekklc27 sabah aç karnına pekmez ye sonra kahvaltını yap kahvaltının ortadında gitmiş olursun inşallah ☺️
Mervemm Dilekklc27 bende 35+4 ishal ☹ ile basim dertte varya ama doktorum ishak kabizliktan daha iyi demişti.
Dudubicerr Dilekklc27 bende oyleydim dun esimden sadece maden suyu istedim o da soguk degilmisti sicakmisti eve getirdi ictim 1 saat icinde rahatladi migdem kabizligim gitti karnim yumsadi resmen
demet35 [bilinmeyen] canım duphalac diye şurup var bebeğe kesinlikle zararı yok onu kullanabilirsin ara doktorunu söyle zaten hemen tamam der çok etkili sürekli kullanma bağımlılık yapıyor
demet35 [bilinmeyen] canım duphalac diye şurup var bebeğe kesinlikle zararı yok onu kullanabilirsin ara doktorunu söyle zaten hemen tamam der çok etkili sürekli kullanma bağımlılık yapıyor