ZeyniArs1 Merhaba güzel anneler ve anne adayları 12. Haftadayiz ve doktorum tam bir kilo takintisi belki aramizda Bursalı olanlar varsa.. sühendan benderli :):) Dün kontrolde benim brz fazla kilolu oldugumu söyledi ve zayiflamam gerektiğini. Hamileyken zayiflayanlar oldu mu yardimci olursaniz sevinirim ♥️😊
Yeniannee1 ZeyniArs1 evet benim Bildigim var hamileyken diyet yapıp siz degil bebeğin beslenmesi için bi diyetisyenle çalışıyorlar hem zayıflıyorsun hem bebek gelisimine devam ediyor