drn5410 22 aylık oğluma büyüyen beşik aldık. Yanlış hatırlamıyorsam 17-18 aylıkken kenar korkuluğunu çıkardık çünkü aşağıya sarkıyordu.
Şimdi kendisi yatağına çıkıyor yatıyor, uyandığında kalkıp yanımıza geliyor bu güzel birşey.
Kenar korkuluğu çıkardığımız yerde vidanın delikleri görünüyor (çirkin görüntü)
Eğer ikinci bebeği hemen düşünüyorsanız ona göre yatak tercih edin derim.
Görüntü olarak montessori yatakları beğeniyorum ama kullanışlı mıdır bilmiyorum. Biraz daha araştırıp keşke montessori alsaydım diyorum ☺️