tugbats Merhaba arkadaşlar, Dün sultangazi medigold hastanesine eşimle beraber gittik. Randevu saatimiz 19:20 olmasına rağmen 20:10 da içeri alındık baştan bir fiyasko başladı zaten. Düşündüğüm gibi bebeğin herşeyine bakılmadı mesela damarlarına bakılmadı böbreğine bakılmadı ölçümleri yapıldı kemikleri kafası falan kalbine bakıldı yüzünü renkli gördük ama 2 dk dan fazla göremedik malesef. Parmaklarına ayaklarına cinsiyetine bakıldı bu arada normalde nasıl bilmiyorum ama biz sadece yüzünü renkli gördük ve ben aşırı memnun kaldım diyemem hatta kalmadım diyebilirim ultrasonun ortasında doktorun cep telefonu çaldı gitti 10 dakika mesajlaştı karşımda geldi sonra. Yüzünü renkli videoya alıp CD vereceğiz dediler evet verdiler eve Bi geldik verdikleri CD boş çıktı. Aradık yarın gelin alın dediler bende salgın hastalık var siz hastaneye çağırıyorsunuz diyince kargoya verdiler bugün açıkçası normal ultrasondan bir farkı yoktu benim açımdan. Uygun fihatlıydı 200 TL ödedik normalde 350 500 arası değişiyordu en uygunu bu fiyatı o yüzden orayı seçtim. açıkçası normal ultrasonla bir farkı yoktu o yüzden burayı tavsiye etmem arkadaşlar çalışanları da berbat CD kontrol edin ben tekrar gelemem diyorum edemeyiz diyorlar randevu saatim geçti diyorum otur bekleyin diyorlar yani ölçümleri yaptı asistanına söyledi o kadar bir de rapor verdiler rapor zaten belli Bi hazır taslağın sadece ölçüm sayıları değiştirip verilmiş bir rapor hayal ettiğim gibi değildi açıkçası param çöp oldu
Hashasim2020 AklımıZda olsun camım sağol işte uygun fiyatlı oldukça kalite de düşüyor ama salgın olduğu için doktorlar şuan aşırı hızlı bakıyorlar ben de en som gittiğimde jet hızıyla ikili ölçüm yapıldı yakın temastan kaçınıyorlar doğal olarak yine de keşke herşeyine bakılsaydı
tugbats Hashasim2020 hızlı bakmayı geçtim, beni hem beklettiler hemde öyle normal ultrasondan farklı değildi yarım saat baktı ama kendi kendine ölçtü biçti o kadar yani
Kbrakomu Bugün bende yaptırdım hastanenin radyoloji doktoru baktı asla bir açıklama bile yapmadı sadece raporu verdi elime gönderdi bende tam bir hüsran yaşadım