Angelada yurtdisinda yasiyorum ben burdaki doktorlar sadece doganin kanunu diyorlar yani normalmis her kandinin basina gelirmis.en son kurtaj olmak zorunda kaldil 8 haftalikti kalp atisi durmustu parcayi gonderdiler kontrol etmek icin hic bi sorun bulunmamis ama 3 tane pes pese dusuk olunca korktum.