Mustafaemine Çok şükür keseyi gördük iki tane embriyo koyuldu ama doktor şuanlık bi tane gibi gözüküyor dedi sonradan ikinci kese görülür mü
meliccccc Mustafaemine banada iki konmustu canm keseyi gormeye gittigimde tek gorduk doktor kalp icin geldiginde daha net belli olur demisti gecen gittim ve kesin tekti.. seninde belki ilerde cikabilir ikinci kese saglikla kavusalim ins.🤲
Arzuefee Mustafaemine 4 haftalıkken öğrendim hamile olduğumu 7. Haftada ikiz olduğunu öğrendim bulantılar mahvetmisti gecenin bi vakti hastaneye gitmistim dayanamıyorum diye 😂 doktor bianda şaşırıp ikiz demisti😅
Subuss6 Bi arkadaşın 8. Haftada görülmüş ikinci, benim ilk muayenede gözüktü. Kişiden kişiye değişiyor demekki 🙄
Lina17 Dlktpl seninki canım ikincisi ne zaman gözüktü ben salı günü gittiğimde bana bir keseyi gördük diğeri nokta şeklinde bir şey dedi sence nasıl olur görünür mü sen ilk gittiğinde görünmedi mi demekki
Mustafaemine Arzuefee bizm de 4.haftada kese göründü iki tane embriyo koyuldu ama ikincisi görülmedi ya ikincisi yok ya sonra belli olacak kısmet artık hayırlısı neyse o olsun
Mustafaemine Dlktpl ne güzel Allah bağışlasın inşallah şimdi kaç aylık oldunuz ben de bi yönden ikiz olsun istiyorum ama tabi Allah ne yazdıysa o bi yönden de korkuyorum ikiz zor oluyor diyorlar ya o yüzden
Dlktpl Mustafaemine 8 haftalığız daha cnm cok kucuguz evet bende cok korkuyorum allah sonunda kucagımıza almayı nasıp etsın
Mustafaemine Dlktpl hayırlısı olsun canım Rabbim sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin inşallah