Haazaall Merhaba az önce doktordan geldim . Agrilarim aşırı var doktor hersey normal dedi .. Tabiki maske eldiven takiyoruz.. nts baglandim suyum kalp atışı iyi sadece kemikleri gelişmemiş dedi ilaçlar verdi 2 hafta sonra gidecem.. daha önce sizede böyle denildi mi kemikleri gelişmemiş. Kilosu 2095 gr. Cook uzuldum çünkü benim hatam hamileligin ilk. Aşından beri kusmam vs olmadı hep yedim yemek ama bana verilen d3 vitamin kullanmadım ve kan haplarini nedeni ise şimdi 23 aylık oğlum var uyku yapar diye oda pencere falan açar biseyler yapar diye içmedim ... çok sizce bebegimin kilosu boyu nasıl ? [url=https://hizliresim.com/oaJtr4][img]https://i.hizliresim.com/oaJtr4.jpg[/img][/url]
Sinem67 Haazaall kilosu kötü değil ama o ilaclar uyku falan yapmıyrki cok tehlikeli bu yaptığınız zaten değerlerimiz alt üst oluyr. Ne veriliyorsa kullanın bence. Suan bacak kamplarında geberiyorum kalsiyum degerim yerlerde 6 çeşit İLAC kullnıyrm. Lütfen doktorunuz ne diyorsa içmeye çalısın
Seymabebgm Haazaall en azindan bu ilaclari kullanmamak icin mantikli bir sebebin varmis canm benim tanidigim keyfi kullanmayan cok insan var ve cok yanlis bence ilaca ne gerek var deyip icmeyen doktorlar gereksiz olan birseyi neden versin yani ama senin durumun farkli tabi kilo filan normal geldi bana haftasiyla uyumluysa birde kemik gelisimi son zamanlarda oluyorya bol süt yogurt etksi ne kadar olur bilmem de
Mekamu Haazaall kilosu ve boyu önemli değil ki, bu durumda doktor kemikleri zayıf demiş. Verilen ilaçların çoğu laf olsun diye verilmiyor, vücutta birşeyler dengelemek için veriliyor. Bence artık doktorun dediğini yapın.
Ysssm Kuzu kötü degilki kilosu falan neden üzülüyorsu bende içmedim hiç 34 haftalıgım doktorumbu haftadan sonra d3 ve kan ilacını iç agrın oolmazsa magnezyuma gerrk yok dedi gönderdi
Haazaall Sinem67 benim ilk hamileliğimde verilen kan ilaçları beni hep uyutuyordu .. korktum bu kez .. bu kez asla aksatmadan kullanacak ki 5 hafta kaldı doğuma ya erken gelirse .. çok üzüldüm coook
Haazaall Deletedmom137 canim damla vermisti sağlık ocağında veriyor bu kez aynı ama gıdaya karıştırarak yiyecekmisim yemegime 3 damla . Sonra unutmazdam resim yüklüyüm
Sinem67 Haazaall üzülmeyin hemen düzenli kullanın pekmez falanda ekstra bişeler tüketin hal olur insallah