Yeliz58 Merhaba arkadaşlar şimdi kontrolden çıktım bebeğin suyunun fazla olduğunu ve şekerimin yüksek olduğunu öğrendim ilaç veya diyet gibi bir uygulama da vermedi çok korkuyorum yardım edin ne olur yaşayan bilen varsa lütfen.😭😢
Kubs Korkma canım, şeker dengesini beslenmene dikkat ederek düzenleyebilirsin. karbonhidrat ve şeker tüketme sağlıklı beslen. Bende şeker çıkmadı ama benimde suyum fazlaydı 1ay öncesine kadar sonradan dengeye giriyor su seviyesi. Doktorun diyet önermemesi bir şey dememesi de ilginç olmuş🙄
Yeliz58 Kubs Teşekkür ederim içimi rahatlattınız neler yememeliyim nasıl beslenmeliyim onun hakkında da birkaç birsey söyler misin?
Kubs Yeliz58 yani bence hamurişi makarna ekmek tarzı şeyleri minimuma indir. İster istemez makarna ekmek yine biraz yeniyor da poaça börek vs hiç yeme. Birde noo tatlı no şeker 😭🤗