Bademlii Kızlar ikili tarama testi yaptırdınız mı Van da. Virüsten dolayı üniversite ve bölgeye gitmek İstemiyorum Hayat hastanesi de yapmıyormuş artık.
Bademlii Gulbenn evet kesin değil doğruluk oranı ama aklımda kalmasın diye yaptırmak istiyorum bende 12+2 olduk bugün