Gmzyncrr ben iki kez geldim, bu ikinciydi ve kontroldü beğenmedim, cocuğun boyunu kilosunu öğrenmek istiyorum dedim önceki geldiğimdekini söyledi kilosunu bakmıcakmısınız ultrasonla tekrar dedim dısarda bir sürü hasta var dediler ben neyim hasta değilmiyim çok saçma geldi bana bir daha gelmeyeceğim o yğzden ama siz gelip kendinize olan ilgiye göre karar verirsiniz tabiki. Bende bi cok öneriyle geldim oysaki