Sibelveminik ben iki isim konulma taraftarıyım. Çünkü tek isim olunca karışıklık çıkması daha olası. Mesela ben öğretmenim, okulda bi sınıfımda tam beş tane Muhammed vardı. Hangisini seçeceğimi ikinci ismini de söyleyerek belirliyordum. 😊 Eylül Mina’yı da rüyamda gördüm.Genelde eylül ayında doğanlara bu isim verilir ama benimkisi haziran doğumlu olacak nasipse 😁