Ozg2
20nsinde raporum doluyor . Ankara sehir hastanesinden almiştim ozamana kadar dogum yapmazsan 20nsinde gel diger raporu vericez dediler ayni hastaneden mi almam gerekiyor ozamana kadar doğum yapmazsam bide hastanemi degistirdim zubeydede dogum yapcam bi sknti olurmu ayni hastane olmasi onemlimi