Lamelif Kızlar kan ilacı kullanıyor musunuz? 31 haftalığız sezeryan olacağım kan değerim 11,2 sizce iyi mi? Feramat kullanıyorum günde bir tane ama yükselmiyor düşmüyor da hep aynı seviyede 🙄
Sempatik Lamelif canim biz 37haftaligiz ilk aylarda kan ilaci kullandim bi zaman sonra biraktim kan değerin norml olunca kan yapıcı seyler 'ye canim inş faydsini gorursun