buseyusuf27
evet 8+4 günlük kalp atısını duyduk gorduk kendısınıde allaha sukurler olsun 🤲🏻🧿hersey normal suan bır sıkıntımız yok 14 hafta gıdıcez tekrar cınsıyet ve saglıklı mı dıye baklım hayırlısı ınsallah
emineemine
sağlıcaklı kucağınıza alırsınız inşallah 🥰🙏
Zeytininannesi
Ne güzelll🥰 bizde bugün hastaneye gittik bende gördüm bebeğimi çok şükür sağlıklı 21.haftalik olduk Rabbim sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin🙏