Ozgebyr benimde yaklaşık 10 haftalıkken aynısı oldu. Doktor ultrasonda herşeyin yolunda olduğunu söyledi kalp atışını da duyduk. Bir hafta sonradakendi randevuma gittim herşey yolundaydı Progestan kullanıyorum hala 13haftalık oldum. Bol bol istirahat ediyorum. Kendine çok dikkat et Allahın izniyle birşey olmaz inşallah :)