Aylan Merhaba tsh değeriNi gebeler de 2.5 üstü görmek sakıncalıymış ben kan vermiştim benim sonucum 3.95 çıkmış daha önceleri 2.2 falanmış bu ne gibi sıkıntıları yol açar bilen var mı yada neyden kaynaklıdır
Hndn1234 Aylan bebeğin gelişimi için oldukça önemli. Gebelik boyunca 2,5 un altında tutmak gerekiyor Tsh değerini. Doktorunuz dahiliyeye veya endokrin uzmanına yönlendirir ve ilaç kullanımına başlarsınız. Bende de öyle olmuştu hala kullanıyorum 35.haftadayım
Aylan Bu neyden kaynaklanır biliyor musunuz yani yeme içme ile alakalı bısey değil sanırım dikkat etmem gereken ne varsa yapmak istiyorum da
superm0m Ben kullanıyorum ilacı hala 19. Haftamdayım önce 25 mg ilacı bir buçuk alıyordum şuan 50 mg alıyorum günde bir tane özellikle zekası için bebeğin çok önemliymiş zeka geriliği yaparmış sakın aksatma ben her ay kan veriyorum
Ozgebyr Bebekle size tiroid hormonu yetersiz geliyor endokrin veya dahiliyeye gidip ilaca başlamanız lazım bende tiroid hastasiyim hamile kaldığımda değerim normaldi 10.haftada tsh 6.45 cıktı 1 ayda bu kadar yükseldi ılacimin dozunu arttırdılar