Alpzumra ben 23. Haftada rahim çok kısalıp açıldığı için serklaj oldum ameliyattan önce 2 doz vurdular şuan 31. Haftadayız tansiyonum yükselmeye başladı 14-9 oldu ilaç başladık 12-8 e indi şükür doktor 4 dozda bu iki günde vuralım dedi. Ne olur ne olmaz tetikte kalalım dedi İnş hepimiz görürüz 36-37 leri 🤲🏻