TugbaLafci Kızlar bugğn kontrole gittim 28+6 sat a göre ama usg göre 31 haftalık çıktık doktorum koca kafalı bebek dedi tabi espiri yaptı böyle devam ederse normal Doğum ihtimalimiz azalacak dedi 🙄 yaşayan var mı
Bgmbgm TugbaLafci bizimde başı 3 hafta önde ama genetik bizim ilktede normal doğuracağını dediler dogurdum valla 😂 bunada öle diolar hiç takmiom bile
TugbaLafci Bgmbgm ablmında öyleydi canım doktoru normal Doğuma izin vermedi sezeryan oldu top kafalı Oğluşum 🤦🏻♀️🤗🤗
Momysumy Aman takma canım, arkadaşıma da aynısını dediler kafası büyük karnı küçük kalmış vs ama doktor değiştirdi ve normal dogum yaptı gayet de sağlıklı bir oglusu oldu
TugbaLafci Momysumy canım bizim hep 2 hafta öndeydi ama koca kafalı diyince içim bi tuaf oldu canım vücut ve kaval kemik uzunluğu da 1 hafta ilerden gidiyo kafası bi haftalık fark atmış 🤗🤗😂