Erdeminannesi0219 Mororkide bunun için profesör olmaya gerek yok nst ye girmiş olmak yeterli. Kendi yanlışı beni ezmeye çalışarak kapatmakta sizin gibilerin işi. Bozma sen bişeyini 👋🏻