Sibelgokhan Erken doğum yapan anneler siz de naısl belirtiler çıktı, benimde erken doğurma riskim var bilmek isterimm.
Scorpion Sibelgokhan suan 32+0 ım 31 de nst ye girdim benımde sancım çıktı. Erken doğum riskim var yarın doktorum ciğer geliştirici iğne yapıcam dedi. 😐
EdibeHiraToprak Bazen anlamiosun . Ağrım olduğu zaman gitmen lazim doktora özellikle kasıktan bele gelen duzenli yada duzensiz fsrkrtmio. Benim duzensiz Ağrım vardı 32. Haftada gittim doğum başlamıştı ama acilmam olmamıştı iyiki gitmişim düzenli olsa acilma olsa sikinti hemen serumla durdurdular . Bunyeden bünyeye değişio
Sibelgokhan EdibeHiraToprak benimde sağ boşluktan ,belimin sağ tarafına vuran ağrılarım oluyir ama düzensiz bir şekilde genelde akşamları,uzansam dahi oluyor bel agrım acaba benim de o mukii
EdibeHiraToprak Sibelgokhan o agri okdugunda gidilmeli doktora o zaman ne olduğunu bilebilirler . Simdi ne desem olmaz .
Poyrazefem Geçmeyen bel ağrısı düzensiz de olsa sık olan kasılmalar akıntıda aşırı artış ve alt tarafta acı hissi
Sibelgokhan EdibeHiraToprak cuma günü kontrolüm var sorucam inşallah doktora zaten erken doğum riskim var
EdibeHiraToprak Sibelgokhan o zaman bir sey diyemez . O agri başladığında acile gitmeniz nts ye bağlanmanız lazım