Bbsraa bende iyiyim 22+1 bizde bugün gittik bebek haftasıyla uyumlu dr aynı şeyleri söyledi kızamıkcık hiv gibi enfeksiyonlardan kaynaklı büyüme olabiliyor dedi ama sende bunda sıkıntı yok büyük olması yapısal olabilir dedi . Plesenta gözler gösterdi bunlar kalitesini düşürüyor dedi . İlerleyen zamanda gerilişi geriliği başlar oda sıkıntı değil sadece biraz zayıf olur dedi. Gerilişim geriliği olmayadabilir dedi Erken ayrılması ile ilgilide bebek büyükçe ayrılma riski de artıyor dedi. Ne zaman olabilir dedik bunun bi zamanı yok dedi. Dikkat edeceksin sen tedbir alacaksın dedi. 22 haftalık olduğumuz için bir ay sonra tekrar gdieceğim. Aslında kötü konuşmadı internet yazan erken aytıldığında bebeğin yaşama şansı düşüyor felan yazıyor dedimm.. o sende de daha dur naptın uçağı direk düşürdün dedi.