Benim de ikili testim biyokimyasal değerim 1,162 çıktı doktorum hiç bişey demeden direk sıvı ve nifty dedi çok şükür detaylı da herşey tertemiz denildi %80 ense burun da çok şükür temiz dedi ama senin aklın rahat etsin diye sıvı alalım dedi bi yol gözlemyelim dedi git hayatını yaşa dedi üzülme strese girme ama gel gelelim ki içime sorun ne haldeyim ama aklıma takılan üçlü veya dörtlü neden yapılmadı riskim cokmu yüksek anlayan birisi varmı acaba