Elifinzeytini kızlar son adet tarihim 5 mart adetim 6-7 gün geçiyo kan tahlili yaptırdım değerim 20 bin çıktı çok yüksek değilmi ikiz olabilir mi🙄
Busracetin Elifinzeytini mutlaka doktora gidin , çünku keseyi gormeniz ilk kontrol icin cok önemli , yüksek beta degeri her zaman ikiz gebelige isaret etmeyebiliyor ama doktora gitmeyi ihmal etmeyin , tüm tedbirlerinizi alıp gidin 🐣
Mehtapca06 Normal kuzum internete bak değerlere bu haftada 50.000 üst limit 😂 He bu demek değil ikiz değildir ama kese ve bebek görünmeden bilinmezlik 😊