Onderhacer Ben 1 ay önce doğum yaptım Sincan koruda doktorum Fatma hanımdı biraz soğuk gibi görünsede iyi bi doktor bence ben doğumdan falan çok memnun kaldım Zelss
Ozlemu93 Bende fatma hocadan paket aldım yarın ikinci gidişim olacak bakalım ilk gittiğimde gayet iyiydi bence çok ilgili bi doktor
Hatice_ertrk Bnde 3.780 ee aldım 22 sine gunum bıtıyo nazlı hanıma aldım . Nasıl bırı acaba bilginiz var mı??