12454 Kızlar çok fazla gaz problemi yaşıyorum akıntılarım başladı ve kasıklarımda batma oluyor olabilir mi gebelik ?
isilbeyaz 12454 gaz belirti olablr yaşamıştım,baş ağrısı ve yüzümde kocaman 2 tane sivilce.....İnşallah gebesindr canm olablr yani geçtmi günün ?
burcu_1322 12454 vakla canım ben bu ay çatlama iğnesi büründüm 9. Günüm aşırı çok bel ağrım var arada sol kasığımda ağrı oluyor
ilyada 12454 merhaba vücudunda çatlatma iğnesi etkisi(betahcg hormonu) olduğu İçin bu belirtileri yaşıyor olabilirsin canım 3 kez kullandım dediğin şeyleri bende yaşadım ama malesef hamile değildim vücudunu dinlememeye çalış bu günlerde 🌸
Homesweethome 12454 inşallah hamilesinizdir🙏 bu ay yazdığınız her seyi yaşadım ama benim ekstra adetime 9 gün varken kahverengi lekelenmem başladi 5 gun sürdü bugün adet olmam gereken gün inşallah olmam