brcaky malesef şeker problemim olduğu için karbonhidrat alamıyorum 🥺 benim de aklıma o geldi tek tip besleniyorum diye mi böyle oldum acaba her gün aynı saatte aynı şeyler yani ana yemekler dışında her gün yediklerim aynı. Yoğurt, süt, yumurta, kaşar peyniri, muz, diğer meyveler, badem ceviz bunları her ara öğünde yiyorum