Noyan_annesi Okangokce bende kullanıyorum hatta şuanda canım yastığıma sarılı bi şekilde yazıyorum☺️4,5 yastıkla öte beri yatmaya çalışmaktansa bununla çok daha rahat ettim ben
Mlsldy Okangokce ay şeklinde olanlardan aldım hamilelikte nadir kullanabildim ama doğum yaptım emzirirken kullanıyorum🤣
Cigdemveminik Okangokce ben büyük u şeklnde olandan aldm bir aydr kullanıyorm öncesnde uyuyamıyordm resmen heryerim yastıktı çok rahatım aldğmdan beri
Tukec Okangokce Onsuz yatamıyorum. Çok rahat ediyorum doğum yaptıktan sonra emzirme yastığı olarak kullancağım inşallah.
Ayse0007 Ben kullanıyorum ama sanıldığı kadar rahat değil bence boşa masraf yastiklardan kendin oluştursan daha rahat edersin.