omervelif benimde 20 lik dişim çürüdü ,ara sıra agri yapiyor ama parol icince geciyor şükür. Dogumdan sonra cektirecem. Ama benim başka dişim apse yapmişti cok kötü, hem damağım hem diş etim iltihap olmuştu hep ve sürekli akıyordu iltihap. Önce kadın dogum doktoruma söyledim. Hic birşey de yiyemiyordum 😕 beni acil diş hekimine göndermişti. Diş hekimi bana antibiyotik verdi iltihap kurusun diye ,2 gün kullandim. 3.gün gel dişini çekicez dedi, yoksa iltihap kurumaz demişti. 34+4 haftalikken diş cektirdim 😬 şimdi iyiyim şükür. Size de antibiyotik verirler kesin