Liya_ canım bizde aynı sorunu yaşadık. Bizimki de sariliktan yeni doğanda yattı. Benim doğumdan sonra sütüm gelmişti bebeği de doyurdu ama hastanede yatacak dediklerinde çok üzüldüm azalir gibi oldu. Hatta sonraki gün 4-5 damladan fazla çıkmadı. Yogun bakım doktorunu aradım 3 damla da olsa getir dedi. Bende pompayla sagmaya başladım. Sagdikca sagdikca geldi ama çocuk çıktığında onu doyurmuyordu. Orda mama da vermişler. Bı de biberondan cup cup gelmesine alışmış sıpa. Tutturana kadar ne çektim. Önce serçe parmagimi ağzına veriyordum biraz emip sakinleyince memeyi veriyordum. Sürekli kayısı hoşafı içtim dereotu yedim bol bol. Sütü gerçekten arttırıyor. Çocukta çektikçe süt iyice arttı. Ha birde ilk emzirdigim sıralar bir parmağımla çenesini alttan destekledim. O çok işe yarıyor. Biberona mamaya alışmış bebekler çenesini çok kullanmadigindan memede çok yoruluyorlar desteklemezsen emmek istemiyorlar. Mama konusuna gelince sütün düzene girene kadar mama vermelisin mecbur. Yoksa sarılığı da geç düzelir kilo kaybı da olur. İkisi de tehlikeli. Ben 3 saatte 1 meme 1 Aptamil verdim başta. Sonra süt arttıkça 2 meme 1 Aptamil yaptım. Sen israrlar inatla denersen bebekde alışıyor. Meme de süt yokken bile emzir ara sıra yeme düzeni dışında da. Ama göğüs ucu kremi kullanmayı unutma yoksa çok canını yakar