Zdncl Merhaba hanimlar bir sorum olacak size suan 30ncu haftamdayim baya agirlastim kilomda var 2 3 gundur sunu farkettim uyudugmda soluma yada sagima yattysam gece tuvalete kalktigimda yada sabah uyandigimda ayni tarafta ve ayni pozisyonda uyandigimi farkeediyorm sizde de boyle oluyormu sanki agirlastigm icin uykuda donemiyorum gibi bi durum oldugm gibi uyaniyrm
1Heyv Zdncl kilodan kaynaklı olduğunu zannetmiyorum canım ben de 32. Haftadayım ama uzun zamandır uyuduğum yerden uyanmıyorum. Bekarken nasıl uyursam öyle uyanırdım. 🤷🏻♀️
Zdncl 1Heyv ya hani gobegim agirlasti donerken ben zorlaniyorum acaba ondan donemiyorumda ayni pozisyonda mi kaliyorum gece 3tu uykuya daldim sagima yatmistim ayni oldgm gibi uyandim tuvalet icin o 3saatte hic donmemisim zarari olur mu acaba bilemedm