Busbs_66 Rabbim yardımcınız olsun insAllah bizde 32+1 günlüğüz oğlumla çok şükür 2 hafta önce gitmiştim boyu kilosu yerinde dedi doktorumuz 30 nisanda tekrar çağırdı benin esimde asker şuan batıdayız çok şükür rahatız hastaneye gidip gelme konusunda şehir yasağı var dışarı çıkamıyoruz zaten hareketlerini takip et müzik dinlet hareketli elini karnına koy beklet o zaman tepkiler verir insAllah 😊