Nilaydogan merhaba bende paxil 5mg geceleride remeron 7,5 mg kullanıyorum şuan 34 haftalık hamileyim 3 ay ilaçsız zor dayandım. Sürekli kasılma, kusma ,titreme. Ben yıllardır anksiyete hastasıyım belki 20 yıl oldu. Doğuma az kaldı düşük dozlarda idare etmeye çalışıyorum. Bide şu günlerde coronadan ötürü kaygı 10 a katlanmış durumda. Doktorum doğuma en geç 2 hafta kala ilacı kesmeyi öneriyor ama bu kezde atak geçirirsem erken doğum vs olabileceğinden tedirgin. Paxil veya paxera hamilelikte d grubu loğusalıkta c grubu fakat bana iyi gelen ilaçlar bunlar