Minnak35 Belkide haklısın serbest bırakmak en doğrusu ama ne eşine ne deli gibi cocuk sahibi olma isteğine karşı gelemiyosun yoksa senin o dediğini yapmayı cok düşündüm denemeye çalıştım ama yapamadım adet bitince ya bu ay olursa heyecani olsunn heyecanı tekrar seni başa sariyo
Rabbim isteyen herkese hayırlı sağlıklı evlatlar versin iki türlüsü de cok zor.