Mihranyesim korkma canım benim kolay geçiyor inan bana acil ameliyata alınmıştım ben erken doğmuştu paşam bi kaç öneride bulunayım sana inşallah seninde kolay geçer
-ameliyattan çıkar çıkmaz çorap giydirsinler çünkü çok üşüyorsun
-ilk 2 saat üşüyorsun ağrın olacak ağrı kesici veriyorlar
- ameliyat sırasında miden bulanıyor başındski hemşireye söyle hemen ilaç yapacak
- ilk yürüyüş çok kolay inan karşıya bakma odanın her yerini incele yerler hariç sadece kalkarken çok hafif bi sızın olacak oda organlar aşağı doğru haraket ettiği için ama çok hafif yürürken canın yanmıyor ama yanarsa pes rtme sakın ilk 30 dakika odanın içine sandalyeler yerleştir o sandalyeden diğerine yürü ve otur yarım saat sonra kolidora çık yürü inan bana 2.gün yürüme konusunda böyle yaparsan hiç bi şey kalmayacak oturabiliyorum diye sakın çok oturma çinkü ayaklar ödem topluyor benim bi ayak şhrek ayağına dönmüştü 😂 birde oturunca göbek ikiye katlıyor ya o öyle şekil alıyor doğum kilom gitti göbek kaldı o yüzden diyor çevrem 😔
- tuvalette zorlanırsan eğer ki hemen lavman iste
- ilk 3-4 gün kendin oturup kalkabilceksin ama yatıp kalkmak için destek gerekecek 1 hafta sonra benimki alınan dikişti dikiş alınasoya yatakta sağ sol yatamıcaksın ama alınınca zıplaya zıplaya dönmüştüm yatakta 😂
- sütün hemen gelmiyor bu konuda önerilerim bestlak adlı ilaç humana sarı kapaklı emziren anne çayı kabak tatlısı üstüne tahin sık o çok işe yarıyor bulgur pilavı işe yarıyor birde soğan annem bana çiğ soğan yedirtiyordu cidden çok işe yarıyor
- geceliğini giy doğumdan sonra tuvalet işi için çok işe yarıyor alt tarafı indiriyorsun da kaldıramıyorsun 😂 o yüzden gecelik çok kolay oluyor ilk banyoda su dikiş yerine gelşrse iğne batması gibi sızı oluyor elini oraya koy biri seni yıkasın aklıma grlenler bunlar kuzum rabbim yardımcın olsun birde ameliyata başlayınca sana söylemiyorlar bilki başladılar 5 dakika sonra kucağında 😁 ve spinal hiç acıtmıyor normal iğneden çok çok daha kolay