Esrazeynepsare of aynı şekilde ya. 29 haftalığız ne ağrı ne sızı ne başka bir sorun hiçbirşey yok ama neden uyuyamadığımı bilmiyorum. Sabah 6-7 gibi uyuyorum 11 de kalkıyorum. Sonra yine uyumuyorum akşam erken uyurum diyorum ama yine yok yine yok 🤷🏼♀️ Sanırım ben bu virüs olayını çok takıyorum kafaya işten çıkarıldık elde avuçta yok nasıl olacak diye düşünmekten uyuyamıyorum 🤦🏼♀️