gulcaneren Merhaba arkadaşlar, 34+6 haftalık hamileyim. Göğsümü hafif sıkınca sarımtrak bir renkte süt geliyor. Daha önce yaşayan var mı veya şu an için bir zararı olur mu. Erken doğum gibi. Cevaplarsanız sevinirim. ☺️
Zehraaktas gulcaneren canım eğer sıkarsan zararı var çünkü rahmi tetikliyor ve o sarı su bebeğinizin ilk aşısı gibi bişey çok yararlı o yüzden sıkmayın 😊
begumseker gulcaneren heba etmeyin o sütü çok lazımm 🥳 ayrıca göğsünüzü uyarmayın o şekilde doğumu tetiklersiniz🤗
gulcaneren Zehraaktas Teşekkür ederim. Sıkmamın nedeni göğüs ucum olmadığı için belki biraz çıkar umuduyla. Ama bundan sonra yapmam
Yasemin00 Erken dogum.olmaz,tabiki gögüsten süt gelmesinin ama sen sıkma o bebek için çok önemli canım ilk agızlık derler ona