_busraboyuk Merhaba bayanlar 28+4 haftalık olduk çok sırt agrım oldu bu haftalarda sizlerinde oldumu olduysa ne iyi geliyor 🙄
CENNETtt73 _busraboyuk benimde aynı şekilde canm 28+3 _busraboyuk benimde aynı şekilde canm 28+ 4 çok fazla sırt ağrım var ayakta duramıyorum normalmi bende anlayamadım.
Gizem-uyann _busraboyuk 25 haftadan 30 haftaya kafar çok şiddetli bende çektim o ağrıyı şuan 32 haftadayım şimdide belim kopuyor 🤦🏻♀️
Ftmtsdmr Canım ne yaparsan yap geçmiyor bende 31+5 im ne zaman azıcık dolansam iş yapsam çok kötü ağrılarım oluyor dolanırken anlamıyorum ama oturduğum anda ayağa geri kalkınca ayaklarımın üstüne basamıyorum sanki yere düşecek gibi oluyorum bir iki adım sonra düzeliyorum eğer o gün iş yapmam lazımsa akşam eşime sırtımı masaj yaptırıyorum bana o iyi geliyor istersen bir masaj yaptır eşine hatta benim omuz taraflarımı çıtlattı daha çok rahatladım üstüne uyudum sabah daha iyi kalktım
_busraboyuk Ftmtsdmr hmm anladım bende bi denetirim çıtlatmayı batıyor çünkü sırtım 🙄çok teşekkür ederim
Ftmtsdmr _busraboyuk rica ederim bir kere yaptırdım rahatladım bir daha yaptırmadım çok sık ta yaptırsam belki zararı olur 😅
Kubra_s _busraboyuk benimde o hafta başladı 32+3 teyim hala devam ediyor omuzlara kadar agrı çıktı korse aldım oda bel agrısı için iyi geldi ama agrı yukarıya çıktıkça oda kullanılmıyor
Ygmroglcn _busraboyuk ay canım ara ara olan en çok ağrım sırtımda 32+2 yiz sol sırtıma sanki bıçak sağlanıyor gibi oluyor