Elifcoskun78 benim ki talihsizlikti, çalışırken birden sancı girdi, mesai arkadaşlarım apar topar en yakın hastaneye götürdü, Şişli Etfal araştrma hastanesiniydi en yakınıda. Doktor hemen geldi acilen almam lazım patlıcak dedi kağıt imzalattı, ben de can havliyle imzaladım. 2 saat içinde ameliyata soktular tabi araştırma olunca da dikişi stajyerler yapmış.. Ellerinde mundar oldu göbeğim 🤷🏻♀️4 dikişte buradayız diyor bide üstüne 4 gün gaz sıkışmasından yattım, kabus gibiydi