hulya1406 busraaa1 şükür herkes açıyor yok Aralık ayı filan dedim kasım İçin ne zaman açacaklar dedim şükür açıldı 🙏😉 Bizde kasımız ☺️
Emossehmus Dilruba92 bnmde kasimda gorunuyor allahin izniyle bide 11 kasima denk gelirse annesiyle dogum gunu ayni gun olur yawrumun😚😚
Dilruba92 Emossehmus inşallah en guzel doğum günü hediyesi 😍 sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin rabbim 🙏🏻
Emossehmus Dilruba92 Amin güzelim bnm allah razi olsun butun annelerimizle beraber bebeklerimizi kucagimiza alalimm imsallah🌸🌹
Bonnusimo Benimde 16 kasım görünüyor uygulamada falan doktorla hiç konuşmadık cok erken dimi bunun için konuşmak doğum şekli belirsiz çünkü🤗 ve eşim 14 kasım doğumlu umarım denk gelir 🥰