p_A merrycen kasılmaların cok oluyomu peki bide iş yapma neolur ben mal gibi iş cok yaptim hep titizlik hastasi var bnde hic yorma kendini hic
merrycen p_A yok kendimi yoracak kadar yapmiyorum esim sagolsun. Karnim sadece sertlesiyo Agri olmuyo genelde
merrycen p_A umarim vaktinde gelir bebisin ya.. Bende sanci yok dedigim gibi iste sadece tas gibi oluyo
merrycen p_A cuma gunu goruseyım de bi doktorla olmadi 2.doktora sorarim. O ayni seyi soylerse gerek yok diye dusunuyorum
MerveLiva p_A bende 33.haftama girdim ve göbek deliğimin sağında ve solunda toplanıyor iki top varmış gibi en son benim bebeişte dönmemişti heralde hla dönmedi 🙈 acaba biz başının aşağı girdiğini anlayablyrmuyuz
MerveLiva p_A valla göbeğimin sağında solunda hissedyorum genellikle heralde bi taraftan eliyle bi taraftan ayağıyla vuruyor🙈
Simba merrycen 25. Haftadayım benimde oluyor kasılma geçen hafta kontrole gittim düzensizse günde 10 kereye kadar normal dedi doktorum
merrycen Simba herkes farkli bir sey soyluyo anlayamadim. Ultrasyonda Rahim uzunluguna acikligina bakiyo doktor erken dogum belirtisi olsa o seylerde de Bi sorun cikardi diye dusunuyorum
Mihray merrycen Normal o kadar olması. Ben 33. Haftamdayım bazen gece o ağrıyla uyanıyorum özellikle gün içinde yorulmuşsam çok oluyor saymıyorum bile kaç defa olduğunu 😅
gulhaneylul merrycen ben doktora gittiğimde aynısı oldu dedim niye oluyo magnezyum eksikliğinden oluyo dedi ilaç verdi canım ama son aylarda oluyo ilaç ıcmeme rağmen hala oluyo gün içinde
Minnaksever merrycen benimki de yapıyor o haftalardan beri bı de tansiyonum çıkıyo benim her toplandığında ama bişey yok dedi doktor biraz sevince gevsiyo zaten 😁