0Bsra0 canım benimki hem anne yanı oluyor hem normal sallanan beşik 25 gün oldu doğum yapalı halen anne yanı kullanıyorum hiç sallanmak istemedi. Sallanmak istemeyen bebeği de ben durup dururken alıştırmak istemedim yani bebeğin durumuna bağlı alacaksan böyle iki türlü kullanabileceğin bişey almanı tavsiye ederim