Fadiiik Adetim 5 gun gecikti test negatif gogus hassasiyetim var kasik agrim hafif bulantim var anlamiyorum ilk kez basima geliyor bilgilendirirmisiniz ?
Ahsend49 Fadiiik hamileliğimin 5 6 haftasında göğüslerimde aşırı bi ağrı olmuştu tartamıyor gibiydim değişik bişey olmuştu bulantı vb başka olmadı adet gecikmesi birde 😄 o zaten herkeste oluyorda 😂 öyle yani
Emineavar Fadiiik bazen adet olirken de bu belirtiler oluyor ama fazla oluyorsa hamilelik olabilir de neden negatif çıkmış ki testi sabah ilk kalktığında yap
Ahsend49 Betim ilk hamileliğimi hatırlamıyor bile hiç anlamamıştım diyebilirim düzensiz adetim var diye. ikinci hamileliğimde 3 gün gecikince baktım silik çizgi vardı belli belirsiz hiç yoktu diyebilirim testte bu hamileliğimde bekliyordum çünkü bişeyler 😄
Btl_89 Fadiiik bekle bir kaç gün tekrar yap canım benim ilk anladığın nokta mide yanması ve adet gecikmesi oldu bende gün şaşmaz çünkü😂😂allah gönlüne göre versin