Jdjrjrjr Kızlar 29 haftalık hamileyim ve sol bel boşluğum çok ağrıyor bu durumu yasayanlar varmi yada neler yapabilirim
Sibelgokhan Jdjrjrjr benim de ağrıyordu gittigimde doktor sol bobregimxe genisleme oldugunu soyledi.hamilelikten önce böbrek sorunum yoktu hamilelikten sonra oldu,hala bile cekiyorum agirisni bugün bile ağrıdan agliyrdm artij
Jdjrjrjr Acile gittim gecem gün doktorum kum dokebilecegimi soyledo acile gitmemi istedi gittm ama bi sknti çıkmadı