Hatice_01 Ben böyle acı görmedim ara ara oluyordu ama 1 haftadır arttı sol kolum özellikle avuç icimde damarlar katlanmış gibi uyutmuyor da kimler benim gibi napayım ne edeyim 😥😥yorgan içine koysam yanıyor dişina koysam üşüyor. Bazı kadınlarda olur doğumdan sonra geçer diyorlar ilaç falanda vermezlermis 😥😥 2 gün sonra doktora gideceğim ama dayanamıyorum bu nasıl aci😥😥
EdibeHiraToprak Yasamadim a ma boyle uyuşukluk hareketsiz kalma istegi bendede oluyor ama okadar agri olmuo
HocaAnne İlk gebeliğimde dediğin gibi kollarımı koparasım geliyordu magnezyum alman lazım takviye. Soda içtim Bi kaç güne rahatlamıştım. Şimdi de agrı olmasın diye magnezyum artı soda gidiyorum