Merve2012 ah nasıl anlıyorum halini ben de 3 kez kimyasal geçirdim. Bir sorun olmamasına rağmen şuan 3,5 aylık hamileyim. Endişelenme İnşaAllah sağ salim yavrunu kucağına alırsın 🌺🌺🌺 silik çıkması erken öğrenince oluyor. İnsan bu da mı diğerleri gibi düşecek endişesini üzerinde atmakta zorlanabiliyor. Ama şu an güzel olana odaklan emanetin var seninle birlikte şuan. İnşaAllah kalp atışlarını duyup bebeğini görürsün tez vakitte.. 🌺 🌺