Canselugr merhaba canım bu haftalarda bazen 2-3günde bir hissetmek normal,hele ki ilk gebeliğinse,haklısın bende hastaneye gidemiyorum dr bile öyle dedi çok önemli bir şey olursa gel dedi,bu arada 3.hamileliğim ve 21.haftamdayım hareketlerini 15.haftada başladım hissetmeye ama çok hafif ve 2-3 günde bir,şimdi biraz daha netleşti hissetmem ama her zaman değil çoğunlukla uyuyormuş minikler çünkü amniyon sıvısı şu an çok fazla bebekte rahat rahat kıpırdıyor ve sallanıyor dolayısıyla uyuyor🥰zamanla daha iyi hissedicez😻gönlünü hoş tut,bende 1ayı geçti gitmedim haftaya salı randevu aldım doktoruma ve detaylı içinde gün verecekler inşallh