Kubraonenn rabbim ayni sekilde olan tum hastalara sifa versin o kadar cokmuski basimiza gelmeden bilemiyoruz malesef bugun hastanede yatisimin 5. Gunu corona dan dolayi ne refakatci aliniyor ne gorus var gunduzleri koridora cikmak bile yasak ilk gumler her dkka agladim kafayi yiycektim ama suan daha iyim zaman gecmiyor endise korku bitmiyor gozumu kapatsam kotu ruyalar kotu senaryolar tek basimayim icim daraliyor bolca dua ediyorm rabbim hepimizin evladni bagslasn